Alfa Romeo Tonale

Uus lehekülg Alfa Romeo ajaloos

Rekordeid purustav tehnoloogia

Tonale pakub sulle oma järgmise põlvkonna tarkvaraarhitektuuriga mitmeid tehnoloogilisi uuendusi. See on esimene elektrifitseeritud Alfa Romeo auto. Integreeritud digitaalteenuste süsteem tagab parima sõidukogemuse ka pärast sihtkohta jõudmist.

ADAS

Uuenduslik tehnoloogia maksimaalse ohutuse tagamiseks

Tonale astub järgmise sammu inimese ja masina sünergia suurendamisel tunnetuslikuma sõidukogemuse tagamiseks oma uusimate täiustatud juhiabi süsteemidega (ingl k Advanced Driver Assistance Systems ehk ADAS). Teise taseme autonoomne juhtimine tagab kõigile sõidukis viibijatele täiendava ohutuse ja mugavuse.

Teise taseme autonoomne juhtimine

Alfa Romeo Tonale on varustatud teise taseme autonoomse juhtimise suutlikkusega kaamerasüsteemi abil, mis seirab sõiduki ümbrust piki- ja külgsuunas. Intelligentne adaptiivne kiirusehoidik, sõidurajal püsimise abiline ja liiklusummiku abiline hoiavad sõidukit valitud sõiduraja keskel soovitud kiirusel liikumas nii seoses teiste sõidukitega kui kehtestatud piirkiirusega. Need kolm süsteemi töötavad sõiduki teel ohutuimas positsioonis hoidmise nimel vaid minimaalse juhipoolse sekkumisega.

Pimeala tuvastamine koos sõidukitaguse ristuva liikumise hoiatusega

Pimeala tuvastamise funktsioon jälgib sõidu ajal juhile nähtamatuks jäävaid alasid, hoiatades juhti visuaalselt küljepeeglitesse ilmuva märguandega, kui teine sõiduk on juhi pimealas. Tagurdamistee tuvastamise funktsioon aktiveerub, kui Tonale tagurdab, aitamaks juhil parkimiskohalt välja sõita ja abistamaks teda ka muudes tavalisest halvema nähtavusega olukordades. See hoiatab juhti, kui mõni objekt läheneb sõidukile küljelt.

360° kaamera koos dünaamiliste abijoontega

See süsteem kuvab 10,25” puuteekraanil sõiduki täielikku ümbrusvaadet koos dünaamiliste abijoontega. See muudab oma nelja kaamera (mis paiknevad eesmisel radiaatorivõrel, tahavaatepeeglitel ja luugil) ja 12 anduriga parkimise ja kitsastes kohtades manööverdamise lihtsamaks.

Sõidurajal püsimise abiline

Sõidurajal püsimise süsteem kontrollib auto küljele kaldumist hoidmaks seda valitud sõidurajal. See süsteem sisaldab sõidurajalt kõrvale kaldumise hoiatusfunktsiooni ja sõidurajal püsimise abilist.

Liiklusmärkide tuvastamine ja ISC

Liiklusmärkide tuvastamise süsteem kasutab pardakaamerat liiklusmärkide lugemiseks, ekraanil kuvamiseks ja juhi teavitamiseks kehtivatest kiirusepiirangutest. Intelligentne kiirusekontrolli (ingl k Intelligent Speed Control ehk ISC) süsteem soovitab juhil kohandada kiirust tuvastatud piirkiirusele vastavalt. Kui juht soovitusega nõustub, siis kohandab see süsteem sõiduki kiirust automaatselt.

AEB

Automaatse hädapidurdamise (ingl k Autonomous Emergency Braking ehk AEB) süsteem kasutab Tonale radiaatorivõrele paigaldatud kaamerat juhi visuaalselt ja helisignaaliga hoiatamiseks eesolevast sõidukist, jalakäijast või jalgratturist. Kui juht ei suuda õigeaegselt peatuda, siis pidurdab sõiduk autonoomselt kokkupõrke vältimiseks või leevendamiseks.

Väsinud juhi tuvastamine

See süsteem suudab tuvastada esimesi väsimusele viitavaid märke juhi käitumises sõiduki küljele kaldumist ja juhi reaktsioone jälgides võimaliku kurnatuse kindlaks tegemiseks. Kui süsteem teeb kindlaks juhi uimasuse, siis annab see hoiatava signaali ja visuaalsete hoiatustega sellest märku, soovitades juhil puhkamiseks peatuda.

Tagaistmel asjade meeldetuletus

See süsteem suudab tuvastada mis tahes eseme tagaistmel tagumise ukse avamisel. Auto seiskamisel tuletab süsteem juhile meelde, et tagaistmel on mingi ese.