Alfa Romeo Tonale

Uus lehekülg Alfa Romeo ajaloos

SPORTLIKKUST 21. SAJANDIKS ÜMBER MÕTESTADES

Uus Tonale märgistab Alfa Romeo sisenemist elektrifitseerimise maailma oma DNA-d täiustama loodud erilahendustega.

Kerghübriid VGT 160 HJ

Muudetava geomeetriaga turboülelaaduriga varustatud 160-hobujõuline hübriid VGT on varustatud Alfa Romeo 7-käigulise kahe siduriga jõuülekandesüsteemiga ja 48 V, 15 kW, 55 Nm “P2” elektrimootor võimaldab 1,5-liitrise bensiinimootoriga varustatud autol panna rattad pöörlema koguni siis, kui sisepõlemismootor ei tööta. Alfa Romeo otsustas just selle tehnilise lahenduse kasuks autentse elektrilise sõidu kogemuse pakkumiseks.

Käigukast võimaldab elektrilises režiimis käivitamist ja sõitu väikesel kiirusel, parkimisel ja püsikiirusel, tagades nii bensiinimootorile tüüpilise suutlikkuse diiselmootorile omase kulu, äärmiselt lineaarse jõuülekande ja tõeliselt briljantse kiirendusega.

Pistikhübriid 275 HJ

Mudelivaliku kõige võimsam versioon on eksklusiivne 275-hobujõuline pistikhübriid Q4.

See hübriidsüsteem rakendab omavahel kombineeritult esiratastele veojõudu andvat 1,3-liitrist MultiAir turboülelaaduriga bensiinimootorit ja elektrimootorit, millega on ühendatud tagarattad. Süsteemil on 15,5 kWh aku ja selle koguvõimsus on 275 hj. Selline kombinatsioon muudab sõiduki oma klassis kõige sportlikumaks: kiirendamiseks 0–100 km/h kulub vaid 6,2 sekundit.

Pistikhübriid varustatakse Q4 täisveoga ohutuse ja sõidunaudingu tagamiseks. Tonale Q4 on tippklassi pistikhübriidist linnamaastur (C-SUV). Sõiduulatus elektrilises režiimis on kuni 80 km linnatsüklis ja enam kui 60 km kombineeritud tsüklis. Ja maksimaalseks sõidunaudinguks kulub aku täiesti täis laadimiseks 7,4 kW kiirlaadijaga vaid 2,5 tundi.

Sõidudünaamika

Avastage ainulaadne sõidukogemus, mis tekitab uusi tundeid.

Täpsus igas manöövris

Loomulik ja loomupärane, täpne ja vahetu Tonale pakub oma klassis silmapaistvat juhitavuse täpsust. Koos täiustatud vedrustussüsteemidega määratleb see uue standardi linnamaasturite juhitavuses.

Tonalel on veel üks Alfa Romeole omane tunnus: täielikult alumiiniumist monoplokk-käiguvahetuslabad roolisambal.

Tonalel on veel üks Alfa Romeo tunnus: alumiiniumist käiguvahetuslabad roolisambal. Sõltumata sellest, millise nurga all te rooli keerate, kui käed roolil jäävad kella 3 ja 9 vahele, on labade abil väga mugav käiku vahetada igal hetkel.

Perfektne kaalujaotus

Suurepärane esi- ja tagatelje vaheline kaalujaotus tagab Tonale juhile võrreldamatu sõidunaudingu.

Elektroonilise juhtimisega pidurisüsteem ja Brembo pidurid

Alfa Romeo Tonale on ainus mudel oma segmendis, millel on uuenduslik elektroonilise juhtimisega pidurisüsteem ehk IBS. BRAKE-BY-WIRE’i pidurid on elektrooniliselt juhitavad – andurid mõõdavad, kui tugevalt piduripedaali vajutatakse, ja pidur rakendub sama jõuga – see tagab suurema pidurdustundlikkuse teel ja parima piduripedaali tunnetuse.

See süsteem võimaldab viia energia regenereerimise maksimumini täiesti vibratsioonivabalt.
Üldist pidurdustõhusust suurendavad Brembo 4-kolviga pidurisilindrid.

Aktiivne kahekäigulise klapiga vedrustus

Tuliuuel Tonalel on kõige uuem intelligentne vedrustus. Kahekäigulise klapiga süsteem kohandub vaid millisekunditega teeolude ja sõidukäitumisega.

Valige Comfort või Sport režiimi vahel ja kogege, kuidas spetsiaalne klapp ja kolb reguleerivad iseseisvalt elektroonilisi amortisaatoreid. Neid kahte vedrustusrežiimi saab valida kolmes sõidurežiimis, „Advanced“,“Efficiency“ ja „Normal with Comfort“, et tagada sujuvam sõit kõigil teedel. Seevastu dünaamiline sõidurežiim kalibreerib sportvedrustuse, et tagada parem juhitavus kurvides.

Alfa Romeo elektrooniline lukustuv diferentsiaal

See DNA selektorisse sisseehitatud süsteem tagab koos MacPhersoni esivedrustusega sportliku ja efektiivse sõidudünaamika sõiduki stabiilsust kontrollides ja kurvides kiirendamisel jõudu ratastele ümber suunates. See süsteem tagab parema kontrolli ka libedal pinnal ja vähendab suuresti alajuhitavust, suunates pöördemomendi sisemiselt välimisele rattale pikisuunalise kiirenduse ja seega parema teelpüsivuse tagamiseks.

Andmed: Tonale hübriidi CO2 heide (kaalutud, kombineeritud) (g/km): 130–142. Kütusekulu (kaalutud, kombineeritud) (l/100 km): 5,7–6,2. Kütusekulu ja CO2 heite andmed tegi kindlaks tootja tüübikinnituse eelsete katsete käigus WLTP järgi (ELi määrus 2018/1832), mistõttu võivad need muutuda enne lõpliku tüübikinnituse saamist.