NÕUSTUN

MITO

 FCA Importers – Alfaromeo

MITO

ALFA D.N.A. TEHNOLOOGIA

ALFA D.N.A. TEHNOLOOGIA

ALFA D.N.A loodi rallikogemusele tuginedes. Selle eksklusiivne mõjutab mootorit, pidureid, rooliratast, ülekannet ja vedrustust, võimaldab kohandada auto karakteristikuid vastavalt individuaalsele sõidustiilile ja teetingimustele.

ALFA D.N.A. Kontrollimine on eriti lihtne. Kõik, mida peate tegema on lihtsalt lülitada valitsat käigukangi kõrvalt.
• Kui valitud on dünaamiline režiim, siis aktiveeritakse elektrooniline veojõu kontroll iseseisvalt. See muudab mootori ja piduri vastuse kiiremaks ning sõidu sportlikumaks.
• Kui on valitud Natural city režiim, siis on tagatud madalam kütusekulu.
Kui teepind on vilets, siis on soovitatav valida All-Weather režiim kõikide ilmastikutingimuste jaoks. Aktiveerimise eeliseks on, et aktiveeritakse kõik elektroonilised ohutusseadmed.

ALFA T.C.T.

ALFA T.C.T.

ALFA T.C.T. kaksiksiduriga ülekanne on uuenduslik kuiva siduriga ülekanne, mis koosneb kahest paralleelsest käigukastist. Nende töötamise ajal lülitatakse järgmine käik sisse ajal, kui eelmine käik on veel aktiivne. ALFA T.C.T. ei paku üksnes sõidumugavust, vaid ka võimendab kütusesäästlikkust ja tagab madalama kütusekulu.

Sõidunauding
ALFA ROMEO MiTo mootoreid saab lülitada nii automaatsele, kui ka järjestikusele režiimile. Lisaks on käigukangid paigaldatud rooliratta taha.

Mugavus
Selle auto veojõud töötab alaliselt ja suureneb astmeliselt ning automaatne või mehhaaniline ülekanne peavad ennetama jõukadu.

Jätkusuutlikkus
Mehhaanilise ülekandega võrreldes, on kütusekulu ja emissioonid märkimisväärselt madalamad.

TEAVE JA MEELELAHUTUS

TEAVE JA MEELELAHUTUS

Blue&Me

Blue&Me™ ühildub enamuse nutitelefonidega, millel on Bluetoothi side ja seda saab lihtsalt värskendada. Rohkem teavet Blue&Me funktsioonide kohta leiate: www.blueandme.net.      

Uconnect5 raadio navigatsioonisüsteem

ALFA ROMEO MiTo mudelisse integreeritud Uconnect süsteem võimaldab ühenduda uusimate tehnoloogiliste teenuste ja võimalustega kõrgeima kvaliteediga helisüsteemiga. Viietolliline puuteekraan ja hääletuvastuse funktsioon Uconnect5-s on kontrollitav ühe klõpsu või häälkäsklusega ja tagab ligipääsu tipptasemel navigatsioonitehnoloogiatele:

  • integreeritud intuitiivne navigatsioonisüsteem arendati välja koos TomTom®-ga. See võimaldab seadet kontrollida puuteekraani ja häälkäskluste funktsiooni kaudu;
  • navigatsioonisüsteem on ühendatud liiklusteadete kanaliga, mis võimaldab saada ja värskendada teavet olukorra kohta maanteedel ning ummikute kohta;
  • arenenud sõiduraja tuvastuse süsteem aitab läbida kõige keerulisemaid ristmikke;
  • süsteem varustab andmetega kiiruskaamerate, keskmise vahemiku kaamerate asendi ja fikseeritud kaamerate kohta;
  • IQ Routes® süsteem võimaldab arvutada parimat teekonda, lähtudes tegelikust ja arvutuslikust keskmisest kiirusest.
  •  

BOSE helisüsteem

Bose süsteem tagab erakordse helikvaliteedi kõikidele autos olevatele reisijatele igasugustes sõidutingimustes. Hi-Fi süsteem aitab tõsta esile kõiki helide toone.

Kas kuulate kitarrimuusikat või orkestrit, kogete Bose helisüsteemiga samu emotsioone, nagu elavat muusikat kuulates. Helisüsteem on spetsiaalselt arendatud reisijate ala jaoks, tagades palju suurema ruumikuse tunde.

MEHAANIKA

MEHAANIKA

Manööverdatavus, sõidutäpsus ja mugavus

MacPhersoni esivedrustus ja pära kallutussüsteem osaliselt sidurdatud ratastega, võimaldavad manööverdada palju lihtsamalt ning professionaalsemalt.

Kohanduv vedrustus

See vedrustus on paigaldatud koos suure jõudlusega 135 ja 170 hj MultiAir Turbo bensiini ja 120 hj diisel JTDm mootoritega.

Muutliku reaktsiooniga löögisummutid on samuti selle mudeli jaoks tellimusel tehtud.  Integreeritud voolu juhtimise klapil tõttu, vähendavad need summutid lööki ja säilitavad kontrolli auto dünaamika üle.

Aktiivne vedrustus

ALFA ROMEO MiTo mudelitel on elektrooniline löögisummutuse kontrollsüsteem, mis teetingimustest ja juhi vajadustest sõltuvalt kohandab aktiivselt vedrustuse reaktsiooni. See süsteem töötab koos ALFA D.N.A.-ga ja teiste elektrooniliste seadmetega auto kabiinis.

OHUTUS

OHUTUS

ALFA ROMEO MiTo – lõbu ja ohutus kombineerituna ühes autos. Kõikide mootoritega versioonidel on:

  • 7 õhkpatja;
  • SBR (turvavöö meenutaja) tehnoloogia, mis viie väikeekraanilise hoiatuslambiga näitab kõikide reisijate turvavööde asendit;
  • istmetele paigaldatud kaelakaitsmed;
  • kahekordsed esiistme pingutid;
  • klapitav ja välja tõmmatav roolisammas;
  • leed-diood tagatuled sõiduki nähtavuse parandamiseks.

Pidurisüsteem

ALFA ROMEO MiTo täiendava jõuallikaga hüdrauliline pidurisüsteem koosneb kahest ristseotud ahelast. Selle süsteemi efektiivsus on leidnud kinnitust järsu ja astmelise pidurdamise praktikaga. See aitab märkimisväärselt vähendada pidurdusteekonda.

ABS koos EBDga

ALFA ROMEO MiTo ei oma mitte ainult pidurisüsteemi, mis tagab suurepärase pidurdusvõimekuse, vaid ka üht kõige kaasaegsemat lukustumisvastast pidurisüsteemi tänapäeval. EBDd sisaldav ABS jaotab pidurdusjõu kõigi nelja ratta vahel. Rattad ei lukustu, seeläbi on tagatud sõiduki üle täielik kontroll kõikides teetingimustes.

Electronic Q2
ALFA ROMEO MiTo omab uut Electronic Q2 süsteemi, taastab iselukustuva diferentsiaali efekti ja tagab ohutu kurvi võtmise.

VDC

VDC – ALFA ROMEO on kohandatud ESP tõlgendus. See süsteem aktiveeritakse siis, kui autole esitatud nõuded on lähenemas määratud piirväärtustele, kui on olemas oht auto stabiilsusele, või kui juht vajab abi auto kontrollimiseks.

VDC on sportlik süsteem, mis tagab suurepärase maanteega haakuvuse. See süsteem annab juhile täieliku vabaduse juhtida autot normaalsetes tingimustes ja aktiveerub ainult siis, kui olukord muutub kriitiliseks.

ASR

ABS on VDC süsteemi integreeritud osa, mis optimeerib veojõudu igal sõiduki kiirusel koos pidurite ja mootori juhtsüsteemidega.

HBA ja mäelhoiu süsteem, mis toetab autot ülesmäge asendis

See suurendab automaatselt pidurite kontuursurvet hädapidurduse olukordades. Mäelhoiu süsteem toetab autot ülesmäge asendis, jätkab pidurdamist veel mõned sekundid pärast pidurite vabastamist ja takistab auto tagasi veeremist.

MSR
MSR on süsteem, mis on loodud mootori blokeerumise vältimiseks kõrgel töökoormusel. MSR kasutab mootori pidurdusjõudu vastavalt konkreetsele sõiduolukorrale.

CBC

CBC süsteem aktiveeritakse siis, kui auto teeb pidurdamise ajal pööret. Sõiduki stabiilsuse tagamiseks jagatakse pidurdusjõud individuaalselt igale rattale.
DST
See funktsioon ühendab elektrilise roolisüsteemi VDCga. See parandab sõiduohutust ja kontrolli säilitamist auto üle.

Elektrooniline roolisüsteem nõustab juhti kõikides sõiduolukordades, millist manöövrit teha, et alati säiliks hea haarduvus maanteega ja turvatunne.

ALFA JA KESKKOND

ALFA ROMEO MiTo ja keskkond

Kõrge efektiivsus, väiksed hoolduskulud ja madalad emissioonid. See kõik tänu tipptasemel mootoritele ja viimase põlvkonna elektroonilistele seadmetele.

Võimas MultiAir bensiinimootor, tavaliste mootoritega võrreldes, eritab 10% vähem saastet ja tarbib vähem kütust. Uue 105 hj TwinAir Turbo funktsiooniga, mis vastab Euro 6 standardile, tagab see manööverdatavuse ja võimaldab teil valida jõulise või säästliku sõidustiili.

  • Diislile, parim võimsuse ja kütusekulu suhtes, on 1.3 JTDm 85 braking AG mootor, mis suudab saavutada maksimaalse väändejõu 200 Nm 1500 p/min juures. Auto hooldus on kuni 35 000 km järel. Üks „keskkonnasõbralikumatest“ diiselmootoritest eritab vähem, kui 90 g CO2 1 km kohta.
  • Vedeldatud naftagaas (LPG) on ainus turbomootor selles kategoorias, mis on võimeline arendama 120 hj. Manööverdatavus, usaldusväärsus ja vaprus, usaldusväärne ALFA ROMEO mootor kahele kütuse tüübile, eritab keskkonda märkimisväärselt vähem lämmastikoksiidi ja süsinikku. Selle mootoriga saate sõita enam, kui 1200 km bensiini ja vedeldatud naftagaasiga.

Kõik mootorid on varustatud elektrooniliste süsteemidega, mis aitavad täiendavalt vähendada kütusekulu ja emissioone:

  • Start & Stop süsteem auto mootori automaatset aktiveerimist ja deaktiveerimist linnaliikluse tingimustes;
  • käiguvahetuse näidik näitab, millal vahetada teisele käigule, et suurendada sõiduki efektiivsust ja vähendada kütusekulu;
  • N.A. See süsteem võimaldab valida kõige efektiivsema sätterežiimi vastavalt teie sõidustiilile ja teetingimustele.