Alfa Romeo Giulia

LOOB UUED STANDARDID

MOOTOR

Tõhusad, suure suutlikkusega mootorid. Algselt tagaveolisena loodud, uuenduslikud vedrustussüsteemid ja parim kaalu/võimsuse suhe.
Suur valik diisel- ja bensiinimootoreid alates 160 kuni 280 hj. Saadavuse kontrollimiseks ja lisainfo saamiseks klõpsake siia, et konfigureerida endale sobiv versioon

Giulia mudelivaliku kütusekulu (l/100 km): 4,8–8,0. CO2 heitmed (g/km): 127–182.
Need näitajad on tehtud kindlaks WLTP (ülemaailmse ühtlustatud katsemenetluse) kombineeritud tsükli põhjal tootja poolt tüübikinnituse eelsete katsete käigus. Need võivad muutuda lõpliku tüübikinnituse tulemusel. Need näitajad on toodud võrdluse võimaldamiseks.

"GIULIA QUADRIFOGLIO" TEHNILISED ANDMED

Viige oma sõidukogemus järgmisele tasandile Giulia Quadrifoglioga. Täielikult alumiiniumist valmistatud äärmiselt kerge, ent samas erakordselt võimas 510-hobujõuline 2,9-liitrine V6 bi-turbomootor. 50/50 kaalujaotus aitab säilitada perfektset tasakaalu kompromissitu sõidudünaamika tagamiseks. Tänu aktiivsele aerosplitterile ainus aktiivse aerodünaamikaga sedaan maailmas. Süsteem tagab Quadirfogliole parima pöördemomendi ja jõu jaotuse reaalajas, kindlustades 600 Nm pöördemomendi vahemikus 2500 kuni 5000 pööret minutis.

DNA

D ehk dünaamiline režiim sportlikuks sõiduks. Mootor ja käigukast lülituvad sportlikule seadistusele suurendamaks veojõudu kurvides ja gaasipedaali tundlikkust kiirendamisel.
N ehk loomulik režiim mootori ja käigukasti standardse seadistuse ja vedrustuse mugavama seadistusega.
A ehk eco režiim puhuks, kui peate ökonoomilisust võimsusest tähtsamaks.

ALFA™ LINK

Alfa Romeo Stelviol on Alfa™ LINK vedrustus suurepärase juhitavuse ja laitmatu mugavuse tagamiseks.
Alfa™ Active System kohandab vedrustuse toimet dünaamiliselt vastavalt sõidutingimustele ja Alfa™ DNA selektoriga valitud sõidurežiimile.

TAGAVEDU/KAALUJAOTUS

Alfa Romeo Giulia omab suurepärast sõidudünaamikat. Perfektset kaalujaotust kindlustab pikiasendis asetsev mootor. Kõik täiendava sõidunaudingu tagamise nimel

AERODÜNAAMIKA

Giulial on tänu aerodünaamika pidevale täiustamisele ja põhjalikele tuuletunneli katsetele sisseehitatud aerosplitter, mis on disainitud spetsiaalselt parandama õhuvoolu auto kere all ja optimeerima tagaveo juhtimist. Just tänu sellele on Giulia CX-skoor 0,26.

Q4 SÜSTEEM                             

Alfa Romeo Q4 nelikveotehnoloogia ülekanne kindlustab korraga nii maksimaalse ohutuse kui ka ülima suutlikkuse. Süsteem jagab reaalajas veojõudu esi- ja tagasillale vastavalt tegelikele teeoludele ja juhi käsklustele reageerides.

Vajate abi? Rääkige meiega