NÕUSTUN

4 C

 FCA Importers – Alfaromeo

4 C

KÕIK ON ÕIGEL KOHAL

ALFA ROMEO 4C on napilt alla 4 m pikk, 2 m lai ja 118 cm kõrge. Võimsuse suurendamise asemel keskendusid selle mudeli loojad auto kaalu vähendamisele. Tulemus on hämmastav – auto tühimass on alla 900 kg, sellel on 240 hj ja üks madalaim võimsuse-kaalu suhe 4 kg/hj. See tagab tõelise superauto juhitavuse ja dünaamika. Hämmastavalt madal kaal on saavutatud süsinikkiu ja alumiiniumi kasutamisega.

 TUGEV JA KERGE KONSTRUKTSIOON

TUGEV JA KERGE KONSTRUKTSIOON

Auto salong on valmistatud süsinikkiust, millest valmistatud osad võivad olla isegi kuni 5 korda tugevamad kui traditsioonilistest materjalidest detailid.
Tugev kuid äärmiselt kerge alumiinium on leidnud kasutust mootori ja selle ploki tootmises ja esi- ja tagaosas, mis kaitsevad salongi löökide eest.
Ülitugev teraskaar, mis on integreeritud istmete taha, kaitseb autos viibijaid õnnetuse korral vigastuste eest.

TAGAVEOGA ŠASSIISÜSTEEM

TAGAVEOGA ŠASSIISÜSTEEM

4C mudeli 1750 cm3 võimsus põhineb kaasaegsel mootoritehnoloogial. ALFA ROMEO insenerid on muutnud selle tehnoloogia veelgi agressiivsemaks ja jätkusuutlikumaks.

4 silindrit, alumiiniumplokk ja -konstruktsioon, uue põlvkonna turboülelaadur, kõrge survega sissepritsesüsteem, kaks pidevalt vahetuvat klapifaasi ja topeltsidur võimaldavad sellel 1750 cm3 mootoril päästa valla konkurentsitu võimsus.
Jõumoment ja erakordne võimsus võimaldavad luua nende mootorite uusi rekordeid. Maksimaalne 240 hj, mis saavutatakse 6000 p/min kiirusel, kinnitab mootori erakordset mitmekülgsust ja dünaamikat. See tagab erakordsed tulemused nii sõitma hakates kui ka kiirendades. ALFA ROMEO 4C jõuab nullist 100 km/h-ni kõigest 4,5 sekundiga ja arendab maksimaalset kiirust kuni 258 km/h. See hämmastav võimsustase saavutatakse väga väikese keskkonnamõjuga. Selle mitmetasemeline sissepritsekontroll ja täiustatud hõõrdumis- ja energiakao vähendamise süsteem tagavad, et ALFA ROMEO 4C vastab Euro 6 standardi nõuetele.

Sõidunauding tuleneb üksikasjalikult tasakaalustatud disainist. ALFA ROMEO 4C tagavedu ja keskele paigaldatud mootor on omane ralliautodele, kus on ideaalne kaalujaotus ülimalt oluline.

ALFA ROMEO 4C tagavedu on loodud kasutama ära kõiki selle auto eeliseid. Tänu tagaveole on kiirendamine parem, kuna kiirendusel suur osa kaalust nihkub tagateljele. Samuti aitab tagavedu võtta paremini kurve ja annab intensiivsema sõidukogemuse.

Alumiiniumist mootor on integreeritud keskele. See vähendab oluliselt kaalu, optimeerib kaalujaotust, tuues massi auto keskele ja andes täpsema juhitavuse.