Alfa Romeo Mito

 FCA Importers – Alfaromeo

Alfa Romeo Mito

ALFA D.N.A.

ALFA D.N.A.

Võidusõidukogemusest sündinud Alfa D.N.A. on Alfa Romeo autode eksklusiivne sõiduseadistuse valija, mis mõjutab mootorit, pidureid, juhtimist, käigukasti, vedrustust ja kiirendust ning kujundab nii ideaalselt sõiduki toimimist, et sobida juhi sõidustiili ja teeoludega.

See pakub lihtsat vaistlikku kasutust: kõigest liigutage valik järgmise käigu taseme juurde.

• Sportlikus Dynamic (dünaamiline) olekus on elektroonilise veojõukontrolli süsteemid tagasihoidlikumad, mootor ja pidurid äkilisemad ja kiiremini reageerivamad, samas on juhtimine otsesem ja sportlikum.

• Kui valik on seatud Natural (loomulik) linnasõidu asendisse, on seadistus neutraalsem ja kütusetarbimine optimeeritud.

Kui teepinna haardejõud on piiratud, võib valida All Weather (igasugune ilmastik) seadistuse. See tagab, et kõik elektroonilised ohutusseadmed hakkaksid tööle varases staadiumis.

ALFA T.C.T.

ALFA T.C.T.

Alfa kahe siduri ülekanne (Twin Clutch Transmission – TCT) on innovaatiline kahe kuiva siduri automaatne ülekanne, mis koosneb kahest paralleelselt töötavast käigukastist, mis võimaldab uuel käigul jõustuda juba siis, kui eelmine on endiselt rakendatud. Alfa TCT tagab sõitmisel mugavuse ja sportliku tunde, mis ületab kaugelt selle, mida pakuvad traditsioonilised automaatsed käigukastid, lisaks kaasneb sellega suurenenud tõhusus ja madalam kütusekulu.

Sõidumugavus

Kiire käiguvahetus nii automaatses kui manuaalses seadistuses ka rooliratta kangidega.

Mugavus

Veojõud on progresseeruv ja pidev kogu aeg, ilma tüüpilise pöördemomendi kaota, mis seostub traditsiooniliste automaat- või manuaalsete käigukastidega.

Tõhusus

Kütusetarve ja heitgaaside maht on madalamad, võrreldes sama kütusemahuga manuaalse käigukastiga.

INFOTAINMENT

INFOTAINMENT

Blue&Me

Blue&Me™ sobitub enamiku turul leiduvate Bluetoothi ühendusega mobiiltelefonidega ja seda saab uuendada, et see vastaks uutele standarditele ja telefonidele. Blue&Me omaduste ja kokkusobivusega tutvumiseks külastage Blue&Me kodulehte www.blueandme.net. Sealt leiate klienditoe informatsiooni, tarkvara uuendused ja põhjaliku korduma kippuvate küsimuste rubriigi.

Uconnect 5’’ Raadio Nav

Te soovite kuulata oma valitud muusikat ja hoida samas kõike kontrolli all? Selleks pakub MiTo teile Uconnect-lahendust – sisseehitatud süsteemi, mis ühendab tipptasemel helisüsteemi suure hulga multimeediateenuste ja funktsioonidega. Te saate seda juhtida kõigest sõrmevajutuse või häälega tänu Uconnect 5“ värvilisele puutetundlikule ekraanile ja hääljuhtimissüsteemile. Lisaks Uconnect 5“ raadio funktsioonidele saate Uconnect 5“ Raadio Nav abil ligipääsu moodsale navigatsioonitehnoloogiale:

• sisseehitatud navigatsiooniseade on arendatud koostöös TomTom®-iga lihtsa ja vaistliku navigeerimise tarbeks, mis on muudetud veelgi lihtsamaks tänu puutetundlikule ekraanile ja hääljuhtimissüsteemile.

• see kasutab liiklussõnumite kanali (TMC) teavet, et teha reaalajas uuendusi aeglase liikluse ja ummikute infos.

• edasiarendatud sõiduraja valimise (“Advanced Lane Guidance”) süsteem aitab teil lihtsalt läbida ka kõige keerukamaid ristmikke.

• hoiatab statsionaarsete kiiruskaamerate eest, näitab keskmist kiirust mõõtvate ja statsionaarsete kiiruskaamerate asukohta.

• Tänu IQ Routes® süsteemile kalkuleerib parima teekonna, võttes aluseks tegelikud mõõdetud keskmised kiirused.

Bose Helisüsteem

Bose Helisüsteem on võimeline tagama erakordse kuulamiskvaliteedi kõikidele reisijatele kõikides sõidutingimustes. 

Hi-Fi süsteemi väljundvõimsus on üle 500 vati ja see pakub akustilist süsteemi, mis koosneb peamistest kõlaritest ja lisaks 8 kanaliga digitaalse võimendusega subwoofer’ist bassihelide jaoks, et need oleksid alati sügavad ja kaasakiskuvad, ning kesksest kõlarist armatuurlaual nüanssiderikka taustaheli jaoks.

Kas kuulate kitarrisoolot või tervet orkestrit ¬– Bose® Helisüsteem pakub teile samasugust emotsiooni, nagu kuulaksite kontserti elavas ettekandes. Realistlik taasesitus – kristallselged helid, sügavad ja rikkalikud bassinoodid – laseb helidel ümbritseda kõiki autos olijaid, jättes mulje, nagu läbiks heli oluliselt suuremat keskkonda, kuna audiosüsteem on disainitud spetsiaalselt reisijatesalongi jaoks. Selleks, et muuta tundeelamus veelgi omapärasemaks, muudab integreeritud signaalprotsessor automaatselt bassinoote tagamaks, et need on ideaalsed kõikide helitugevuste juures, samal ajal garanteerib aktiivne ekvalaiser optimaalse elektroonilise tasanduse kõikide helisageduste väljunditele, suurepärase tasakaalu ja helipuhtuse kogu audiovahemiku ulatuses, eemaldades ebameeldivad moonutused ka lõikudel, kus helitugevus on suurem või suure dünaamikaga lugude korral.

MEHAANIKA

MEHAANIKA

Väledus, juhtimise täpsus, mugavus
Tänu MacPhersoni esimesele vedrustusele ja tagumisele väändetalale koos pooliseseisvate ratastega. Kaks lahendust katsetatud-ja-testitud suutlikkusega, mis tagavad kompaktses masinas nagu MiTo piiritu lõbu ja maksimaalse turvalisuse.

Alfa muganduv vedrustus (Adaptive Suspension
Standardne lahendus suure võimsusega mootoritel nagu 135 ja 170 HJ MultiAir Turbo bensiinimootorid ja 120 HJ diisel JTDm. See kasutab muudetavate reaktsioonidega amortisaatoreid. Tänu möödavooluklapile suurendavad need mugavust survetele reageerimisel, säilitades sõiduki suurepärase dünaamilise kontrolli.

Alfa aktiivne vedrustus (Active Suspension)
Saadaval MiTo Quadrifoglio Verde mudelitel. See on elektrooniline löögi amortiseerimise kontrollisüsteem, mis aktiivselt ja pidevalt muudab kere reaktsiooni sõltuvalt teekatte tingimustest ja sõidukijuhi vajadustest. See töötab koostöös Alfa D.N.A. ja teiste elektrooniliste pardaseadmetega.

OHUTUS

OHUTUS

MiTo on puhas meelelahutus ja ohutus. Kõikidele mootorivariantidele on pakutud järgnev standardlahendus:

• 7 turvapatja
• SBR (turvavöö meeldetuletuse) tehnoloogia: 5 hoiatustuld väiksel ekraanil jälgivad kõikide sõitjate turvavöö kinnitusi
• Kaelavigastuste ärahoidmise seade kõikidel istmetel
• Kahekordne eelpingutus eesmistel turvavöödel
• Kokkupandav rooliratas
• Kontrollitud energiat neelav roolisammas
• LED tagatuled parandavad sõiduki nähtavust

Pidurdussüsteem
Alfa Romeo MiTo hüdraulilise võimendusega pidurdussüsteem ühendab omavahel kaks seotud iseseisvat vooluringi ja on osutunud eriti tõhusaks võimaldamaks kiiret ja progresseeruvat pidurdamist lühemate pidurdusteekondadega.

ABS koos EBD-ga
Lisaks pidurdussüsteemile, mis pakub suurepäraseid töötulemusi, on Alfa Romeo MiTo varustatud ABS mitteblokeeriva pidurdussüsteemiga, mis on praegu saadaval olevatest üks kõige keerulisemaid. ABS sisaldab endas EBD (elektrooniline pidurdusjõu jaotus – Electronic Brake force Distribution), mis jaotab pidurdamise nelja ratta vahel nii, et peatada rataste blokeerumine ja tagada sõiduki täielik kontroll kõikides oludes.

Elektrooniline Q2
Alfa Romeo MiTo on varustatud uue elektroonilise Q2 süsteemiga, mis iselukustuva diferentsiaali efekti abil tagab suurepärase kurvide läbimise võime, muutes auto ohutumaks ja veelgi nauditavamaks sportliku sõidu ajal või teepinna viletsate haardetingimuste korral.

VDC (Vehicle Dynamic Control) sõiduki dünaamiline kontroll
Alfa Romeo tõlgendus ESP-st (Electronic Stability Program – elektrooniline stabiilsusprogramm) – see on süsteem, mis sekkub siis, kui on tekkimas olukord, et sõiduki stabiilsus on ohus, ja toetab sõiduki juhti auto kontrollimisel.

Kõikide tõeliste Alfa Romeo autode vaimus kaasnevad VDC süsteemiga sportliku seadena suurepärased teelpüsimise omadused ja see annab juhile täieliku vabaduse juhtida sõidukit normaalsetes tingimustes ning sekkub ainult vahetult enne seda, kui olukord muutub kriitiliseks.

ASR (Anti Slip Regulation – libisemisvastane reguleerimine)
VDC lahutamatu osana optimeerib ASR haardejõudu iga kiiruse juures pidurite ja mootori kontrolli abiga.

HBA ja kallakuhoidja (Hill-holder)
Alfa Romeo MiTo valik on täiendatud HBA süsteemiga – hüdraulilise pidurite toetussüsteemiga, mis automaatselt suurendab rõhku pidurisüsteemis hädapidurdamise tingimustes. Kallakuhoidja süsteem, mis kallakul startimiseks hoiab pidurid rakendatuna veel paari sekundi jooksul peale nende vabastamist, aitab kaasa liikuma hakkamisele ja väldib auto libisemist tahapoole.

MSR
MSR on süsteem, mis hoiab ära mootori lukustumise ülejooksu korral, kohandades järk-järgult mootori pidurdamise sõiduolukorraga.

CBC (Cornering Brake Control – kurvides pidurdamise kontroll)
CBC süsteem aktiveeritakse, kui auto pidurdab kurvi läbimise ajal. Sellisel juhul jaotatakse pidurdamise surve individuaalselt igale rattale, et säilitada sõiduki stabiilsus, minimeerides üle- ja alajuhtimist.

DST (Dynamic Steering Torque – dünaamiline juhtimise pöördemoment)
See funktsioon integreerib elektrilise juhtimise VDC tegevusse. Aktiivne elektrooniline juhtimissüsteem parandab nii sõitmise ohutust kui auto käsitsemist.

Kõikides sõidutingimustes pakub elektrooniline juhtimissüsteem juhile elluviimiseks korrektseid manöövreid, võimaldades suurepärast teelpüsimist ja pakkudes suurt ohutuse tunnet.

ALFA JA KESKKOND

MiTo ja keskkond

Kõrge suutlikkus, madalad hoolduskulud ja madalad emissioonid – kõik tänu tippklassi mootoritele ja viimase generatsiooni elektroonilistele seadmetele. Kõik jõuallikad on tipptasemel mootorid:

  • Bensiin koos revolutsioonilise MultiAir mootoriga, mis kõrgeid võimsuse väärtusi saavutades tagab kuni 10% vähenenud heitgaaside koguse ja kütusekulu tavapäraste mootoritega võrreldes, samuti koos uue TwinAir Turbo 105 hj Euro 6 klassi mootoriga, mis on erakordselt mitmekülgne ja võimaldab valida suurepärase jõudluse või väiksemate emissioonide vahel olenevalt sõidustiilist;
  • Diisel koos mootoriga 1.3 JTDM 85 hj on parim, võttes arvesse jõu/kütuse vahekorda: mootor, mis suudab jõuda maksimaalse pöördeni 200 Nm 1500 pööret / min, hooldusvälbaga, mis ulatub isegi 35,000 km; see on üks kõige rohelisematest mootoritest diiselmootoritest konkurentide hulgas, vähem kui 90 g CO2 emissiooni km kohta;
  • LPG, ainus turbomootor oma kategoorias, 120 hj tõelist jõudu; väle, töökindel, julge kahe-kütuse-mootor, mis on paigaldatud ja garanteeritud Alfa Romeo poolt vähendamaks drastiliselt lämmastikoksiidi ja süsiniku emissioonide kogust ja pakub rohkem kui 1200 km täielikku autonoomiat (bensiin ja LPG).

 

Lisaks on kõikidel valikus olevatel mootoritel elektroonilised süsteemid, mis toetavad kütusekulude ja emissioonide vähendamist:

  • Start & Stopp süsteem: süsteem, mis juhib linnaliikluses peatumise korral automaatset auto väljalülitamist ja uuesti käivitamist;
  • Käiguvahetuse näidik (Gear Shift Indicator): seade, mis soovitab, millal käiku vahetada, optimeerides mootori tõhusust ja vähendades tarbimist;
  • D.N.A.: süsteem, mis võimaldab valida kõige tõhusama seadistuse teie sõidustiili ja teeolusid arvesse võttes.