Alfa Romeo Mito

 FCA Importers – Alfaromeo

Alfa Romeo Mito

TEHNILISED ANDMED

MiTo südameks on mootorid, mis kombineerivad julguse tõhusate kasutuskuludega.
3 mootorit uutele, vastse juhtimisõigusega juhtidele:
70 ja 78 HJ bensiin või 85 HJ JTDm mootor. Uus 105 HJ Euro 6 Turbo TwinAir mootor. Turbomootorid neile, kes otsivad võltsimatut võistlusvaimu: 140 HJ MultiAir ja 120 HJ JTDm diisel. Samuti LPG kahe-kütusega-mootor, mis ei tee Alfa vaimsusele mingeid mööndusi.

Kütusetarbe ja heitgaaside madalana hoidmiseks on MiTo pardal veel üks seade.

• Start & Stopp: see seade, mis lülitab auto automaatselt välja ja sisse liikluses seismise korral, see on pidevalt aktiivne, kuid juhil on võimalik see ka deaktiveerida.
• Käiguvahetuse näidik (Gear Shift Indicator – GSI): see süsteem soovitab, millal oleks sobiv vahetada käigule, mis sobib kõige paremini jõuallika tõhusaks rakendamiseks. Lülitab sisse tule juhtpaneelil.

 

BENSIIN

BENSIIN

Alustades aspireeritud madalamatest asendusmootoritest, mis näitasid uutele juhtidele suurepärast võimsust ja vastupidamist, pakub Alfa Romeo tehnoloogiliselt kõige rohkem arendatud valikut bensiinimootoreid selles kategoorias.

TWINAIR

105 HJ Euro 6 0.9 Turbo TwinAir. Ülimalt mitmekülgne revolutsiooniline mootor, mis pakub valikut ärksa toimimise ja madalate emissioonide vahel olenevalt sõidustiilist.

Viimane sõna sõiduautode arenduses tehnoloogia, võimsuse ja keskkonnasõbralikkuse vallas, nagu näitab ka prestiižse auhinna „Parim uus mootor 2011“ võitmine. See on kombinatsioon MultiAir tehnoloogiast ja spetsiaalsetest vedelike dünaamikatest, optimeeritud, et saavutada maksimaalne kütusetõhusus: jõudlus, silmapaistev paindlikkus ja reageerimisvõime, kui te neid vajate. Madalaimad CO2 emissioonid oma kategooria bensiinimootorite hulgas on saavutatud tänu koostööle Alfa DNA-ga ja Start & Stopp seadme kasutamisele.

ALFA MULTIAIR

See tehnoloogia kuulutab uut ajastut bensiinimootoritele, kontrollides õhu sissetulekut mootorisse kohe, kui see siseneb silindritesse, võttes aluseks tegelikud mootori vajadused.
10–35% rohkem maksimaalset võimsust ja kuni 15% rohkem pöördemomenti madalatel kiirustel.
Kiirendus parandatud kuni 12% ja kuni 10% madalam kütusekulu ja emissioonid.

TEHNILISED ANDMED

1.4 Bensiin 70 HJ: Töömaht: 1368 cm3 – Suurim pöördemoment: 115 Nm (11.7 Kgm) 3000 p/min puhul – Tippkiirus: 160 km/h – 0-100 km/h: 14.0 sek. – Kütusetarve l/100 km: 5.8 – CO2 g/km: 134 – Klass: Euro 5 

1.4 Bensiin 78 HJ: Töömaht: 1368 cm3 – Suurim pöördemoment: 115 Nm (11.7 Kgm) 3000 p/min puhul – Tippkiirus: 165 km/h – 0-100 km/h: 13.0 sek. – Kütusetarve l/100 km: 5.6 – CO2 g/km: 130 – Klass: Euro 5 – Start & Stopp: standardvarustuses 

0.9 Turbo TwinAir 105 HJ: Töömaht: 875 cm3 – Suurim pöördemoment: 145 Nm (14.8 Kgm) 2000 p/min puhul – Tippkiirus: 184 km/h; – 0-100 km/h: 11.4 sek. – Kütusetarve l/100 km: 4.2 – CO2 g/km: 99 – Klass: Euro 6 – Start & Stopp: standardvarustuses 

1.4 Turbo TwinAir 135 HJ/TCT: Töömaht: 1368 cm3 – Suurim pöördemoment: 206/230 Nm (21.0/23.4 Kgm) 1750 p/min puhul – Tippkiirus: 207 km/h – 0-100 km/h: 8.4/8.2 sek. – Kütusetarve l/100 km: 5.6/5.5 – CO2 g/km: 128/126 – Klass: Euro 5 – Start & Stopp: standardvarustuses

DIISEL

DIISEL

JTDM

Tõsta kapotikaas ja MiTo laob lagedale teise generatsiooni JTDm diiselmootorid, Common Rail süsteemi arenduse. 

Põlemine on optimeeritud, et saavutada suurepärased tulemused kütusetarbe, emissioonide, müra ja käsitsemise osas. 

Erakordset töökindlust kinnitab hooldusvälp 35 000 km.

LPG

LPG mootor, millel on 120 HJ tõelist jõudu. See kahe-kütuse-mootor on ergas, töökindel ja julge, Alfa Romeo paigaldatud ja garanteeritud.

See vähendab dramaatiliselt lämmastiku ja süsinikdioksiidi emissioone. 

Auto võib sõita igale poole, ka sinna, kus kehtivad vastavad piirangud.

Pakub rohkem kui 1200 km koguläbivust (bensiin ja LPG).

1.4 Turbo kahe kütusega bensiini ja LPG mootor tagab sama pöördemomendi, jõudluse ja töökindluse omadused nagu samaväärne bensiinimootor, kombineerides vähendatud kasutus- ja hoolduskulu madalamate heitgaaside kogusega.

Mootori kütusevarustus, mis on saavutatud, kasutades järjestikust Multipoint süsteemi, muudab lülitumise bensiinilt LPG-le märkamatuks ja koheseks. Mootor on kõigepealt varustatud bensiiniga ja seejärel lülitub automaatselt LPG-le, samas kui suutlikkus kiirenduse ja mootori võimsuse osas jääb muutumatuks.

Spetsiaalne nupp keskkäigus võimaldab teil valida, millist kütust kasutada. Kaks paaki garanteerivad kuni 1200 km sõitu. Mootorit toidetakse automaatselt bensiiniga, kui gaasivarud otsa saavad.