Giulietta

 FCA Importers – Alfaromeo

Giulietta

ALFA D.N.A.

ALFA D.N.A.

Võidusõidukogemusest sündinud Alfa D.N.A. on Alfa Romeo autode eksklusiivne sõiduseadistuse valija, mis mootorit, pidureid, juhtimist, käigukasti, vedrustust ja kiirendust mõjutades kujundab ideaalselt sõiduki toimimist, et sobida juhi sõidustiili ja teepinna tingimustega.

See pakub lihtsat vaistlikku kasutust: ainult liigutage valik järgmise käigutaseme lähedale. – Sportlikus Dynamic olekus sekkub elektrooniline veojõukontrolli süsteem tagasihoidlikumalt, mootor ja pidurid on äkilisemad ja reageerivad kiiremini, samas kui juhtimine on otsesem ja sportlikum. 
- Kui valik seada Natural linnaliikluse asendisse, on seadistus neutraalsem ja kütusekulu on optimeeritud. – Kui teepinna haardevõime on piiratud, võib valida All Weather seadistuse. See on kujundatud nii, et kõik elektroonilised ohutusseadmed lülituvad sisse varasemas staadiumis.
Eeltäitmine (Pre-fill) 

Dynamic seadistuses tutvustab Giulietta ka eeltäitmise (Pre-Fill) valikut – uut funktsiooni, mis kasutab VDC süsteemi, et pakkuda juhile veelgi kiiremat pidurduse reaktsiooni. Kui kontrollseade avastab ohtliku situatsiooni, mis vajab äkilist pidurdamist, survestatakse pidurdussüsteem mõni hetk enne seda, kui juht tegelikult piduripedaalile vajutab, et tagada võimalikult kiire tulemus ja nii vähendada sõiduki pidurdusteekonda.

ALFA TCT

ALFA TCT

Alfa kahe siduri ülekanne on 6-käiguline automaatne käigukast, millel on kaks Alfa Romeo sidurit. Saadaval 1.4 MultiAir Turbo bensiini 170 HJ ja 2.0 JTDM 175 HJ bensiinimootoritel, kõrgetasemeline tehnoloogia tagab pideva pöördemomendi edastuse ja veojõu ilma jõudluse kaotuseta käiguvahetuse ajal.

INFOTAINMENT

INFOTAINMENT

Blue&ME

Blue&Me™ is compatible with most mobile phones on the market with Bluetooth and can be updated to conform to new standards and phones. To find out about Blue&Me, its functions and its compatibility, go to the Blue&Me site www.blueandme.net It contains user support information, software updates and an extensive Frequently Asked Questions section.

Uconnect ™ 5″ Raadio

Te soovite kuulata lemmikmuusikat ja korraga kõike muud kontrolli all hoida? Uus Alfa MiTo MY’14 pakub teile Uconnect™ lahendust – sisseehitatud süsteemi, mis ühendab tipptasemel helisüsteemi suure hulga multimeediateenuste ja funktsioonidega. Te saate kõike juhtida kõigest sõrmevajutuse või häälega tänu 5“ värvilisele puutetundlikule ekraanile ja hääljuhtimissüsteemile.

– Võite kasutada puutetundlikku ekraani kõigi audiofunktsioonide otseseks juhtimiseks: AM/FM raadio, CD-mängija, meediaedastusseadmeid saab ühendada USB liidese või AUX-in pistiku kaudu. – Käsklusi võib anda ka hääljuhtimisega. – Bluetooth® lahendus võimaldab teil lugeda saabunud tekstisõnumeid (tekst kõneks-süsteemi abil) ja kasutada roolinuppe telefonikõnede käsitlemiseks*. – Koos Audio Streaming süsteemiga saate mängida muusikafaile või veebiraadiot otse oma nutitelefonist ilma juhtmeta*.

Uconnect5’’ Raadio Nav

Te soovite kuulata lemmikmuusikat ja korraga kõike muud kontrolli all hoida? MiTo pakub teile Uconnect lahendust – sisseehitatud süsteemi, mis ühendab tipptasemel helisüsteemi suure hulga multimeediateenuste ja funktsioonidega. Te saate seda juhtida kõigest sõrmevajutuse või häälega tänu 5“ värvilisele puutetundlikule ekraanile ja hääljuhtimissüsteemile. Lisaks Uconnect 5“ raadio funktsioonidele saate Uconnect 5“ Raadio Nav abil ligipääsu moodsale navigatsioonitehnoloogiale:

– Sisseehitatud navigatsiooniseade on arendatud koostöös TomTom®-iga lihtsaks ja vaistlikuks navigeerimiseks, mis on muudetud veelgi lihtsamaks tänu puutetundlikule ekraanile ja hääljuhtimissüsteemile. – See kasutab liiklussõnumite kanali (TMC) informatsiooni, et teha reaalajas uuendusi aeglase liikluse ja ummikute kohta. – Edasiarendatud sõiduraja valimise (“Advanced Lane Guidance”) süsteem aitab teil lihtsalt läbida ka kõige keerukamaid ristmikke. – 
Hoiatab statsionaarsete kiiruskaamerate eest, näitab keskmist kiirust mõõtvate ja statsionaarsete kiiruskaamerate asukohta. – 
Tänu IQ Routes® süsteemile kalkuleerib parima teekonna, võttes aluseks tegelikud mõõdetud keskmised kiirused.

Bose Helisüsteem
Bose Helisüsteem on võimeline tagama erakordse kuulamiskvaliteedi kõikidele reisijatele kõikides sõidutingimustes.

Hi-Fi süsteemi väljundvõimsus on üle 500 vati, see pakub akustilist süsteemi, mis koosneb peamistest kõlaritest ja lisaks 8 kanaliga digitaalse võimendusega subwoofer’ist bassihelide jaoks, et need oleksid alati sügavad ja kaasakiskuvad, ning kesksest kõlarist armatuurlaual nüanssiderikka taustaheli jaoks.

Kuulate te siis kitarrisoolot või tervet orkestrit –Bose® Helisüsteem pakub teile sama emotsiooni nagu kuulaksite kontserti elavas ettekandes. Realistlik taasesitus – kristallselged helid, sügavad ja rikkalikud bassinoodid – laseb helidel ümbritseda kõiki autos olijaid, jättes mulje, nagu läbiks heli oluliselt pikema teekonna, kuna audiosüsteem on disainitud spetsiaalselt reisijatesalongi jaoks. Selleks, et muuta tundeelamus veelgi omapärasemaks, muudab integreeritud signaalprotsessor automaatselt bassinoote, et tagada nende ideaalsuse kõikide helitugevuste juures, samas kui aktiivne ekvalaiser garanteerib optimaalse elektroonilise tasanduse kõikide helisageduste väljunditele, suurepärase tasakaalu ja helipuhtuse kogu audiovahemiku ulatuses, eemaldades ebameeldivad moonutused ka lõikudel, kus helitugevus on suurem või suure dünaamikaga lugude puhul.

MEHAANIKA

MEHAANIKA

TEHNOLOOGIA JA OHUTUS KUI STANDARD

Alfa Romeo Giulietta standardvarustus sisaldab tipptasemel elektroonilisi süsteeme dünaamiliseks kontrolliks ja ohutuseks. Eesrindlik MACPHERSONi esivedrustus ja MULTILINKi tagavedrustus on välja arendatud pakkumaks ideaalset tasakaalu isegi piiripealsetes tingimustes.

Enamgi veel – Giulietta tagab parimad sõidutingimused kõikides oludes, kasutades Alfa D.N.A. Valikut, mis valib kolme sõiduseadistuse vahel: Dynamic, Natural ja All Weather.

Kõik need süsteemid tagavad Alfa Romeo sõiduohutuse, sõiduki veojõu ja võimsuse. Giulietta vedrustuse süsteem väljendab auto kahetist loomust: sportlik ja meelelahutuslik, domineeriv ja mugav korraga.

Aktiivne kahe hammasratta juhtimine (Active Dual Pinion steering)
See on uue generatsiooni juhtimissüsteem, mis on spetsiaalselt Giulietta jaoks välja arendatud, et tagada sõidumugavus, mille poolest Alfa Romeo on tuntud.

Eelised on kohe tuntavad:

– otsene ja tundlik juhtimine kõikides sõidutingimustes – täielik integreeritus sõiduki dünaamiliste kontrollisüsteemidega ja Alfa D.N.A.-ga 
- suurepärane sõidumugavus tänu muutlikule võimendusega juhtimisele. – väga lihtne käsitseda linnasõidul ja parkimisel tänu kõigest 10,9 m pöörderaadiusele -kütusekulu on vähendatud 3% võrra, võrreldes tavapärase süsteemiga.

Disain
Alfa Giulietta tutvustab täiesti uut disaini, mis on välja töötatud rahuldamaks ka kõige nõudlikumaid kliente teelpüsimise, väleduse ja ohutuse vallas. See tagab nii erakordse dünaamilise toimimise kui ka suured mugavustasemed tänu vedrustuse juures kasutatud edasiarendatud tehnilistele lahendustele, uue generatsiooni juhtimissüsteemile, kergele ja jäigale struktuurile, mis on loodud materjalidest nagu alumiinium ja suure tugevusega terased ning toodetud viimasel tasemel tootmistehnoloogiaid kasutades.
Praegusel heitlikul ajastul on Giulietta määratud olema etaloniks. Selleks on auto jaoks välja töötatud uus disain.
Disain on üles ehitatud Alfa Romeo pikaajalisele inseneritöö kogemusele ja tulemus on tipptasemel. Kogu disain on eelmise autogeneratsiooniga võrreldes ümber kujundatud, kasutades kõige uuenduslikumaid materjale: alumiinium, magneesium ja suure tugevusega terased, mis annavad väga suure tugevuse ja jäikuse omadused, samas kaalu vähendades. See kergus annab tulemuseks suurepärase jõudluse ja lisaks pidurdusteekonna märkimisväärse lühenemise.
Uus põhjakate esindab originaalset süsteemi, mis suhtleb sünergias iga individuaalse mehaanilise ja elektroonilise komponendiga autos, et tagada väledus, mugavus ja ohutus.

OHUTUS

OHUTUS

5 tärni ohutus
Alfa Romeo Giulietta töötati välja selliselt, et pakkuda täielikku kaitset nii juhile kui kaassõitjatele. Seda kinnitab enam kui 15 000 tundi virtuaalset analüüsi, 100 kokkupõrke testi, 150 testi HyGe seadmel ja enam kui 100 testi komponentidele ja allsüsteemidele.

5 tärni Euro NCAP reiting
Alfa Romeo Giulietta on auhinnatud auväärse viie tärni Euro NCAP reitinguga. See tähtis tunnustus kinnitab Alfa Romeo tähelepanu kõikidele aspektidele, mis puudutavad kaitset ja ohutust. See reiting on seda olulisem, arvestades, et alates 2009. aastast on Euro NCAP võtnud kasutusele uue meetodi, mis koosneb neljast hindamisvaldkonnast, mida hinnatakse samaaegselt: täiskasvanud sõitja, lapssõitja, jalakäija ning vigastuste vältimise ja vähendamise funktsioonid (turvavöö meeldetuletussüsteem, ESP ja kiirusepiiraja).

Aktiivne ohutus
Giulietta ülesehitus on täiesti uus ja välja töötatud erinevate ohutussüsteemide maksimaalseks integreerimiseks ja võimendamiseks. Iga uus aspekt on optimeeritud tagamaks maksimaalset kontrolli kõikides tingimustes, alates šassiist ja vedrustusest kuni pidurdus- ja juhtimissüsteemideni. Sõiduki dünaamiline kontroll VDC on kõikidel versioonidel standardvarustuses ja suhtleb Alfa D.N.A.-ga (Dynamic, Natural, All Weather sõiduseadistused), mis mugandab süsteemi jõudluse strateegiaid, muutes samas mootori, käigukasti, juhtimissüsteemi ja elektroonilise Q2 diferentsiaali tööparameetreid. Giulietta pakub ka eeltäite (Pre-fill) ja DST (dünaamiline juhtimise pöördemoment – Dynamic Steering Torque) süsteeme. Esimene neist, aktiivne DNA Dynamic seadistuses pakub juhile pidurduse maksimaalset operatiivsust; teine aitab juhil teha ohuolukorras õige manöövri, andes roolirattale vastava signaali.

Passiivne ohutus
Giulietta ohutussüsteem on välja arendatud maksimaalse Euro NCAP reitingu kohaselt, suurendades energia neeldumise võimet eesosas ja vähendades nii inertsjõudusid kui ka lööke sõitjate salongis. Ohutuse tulemuslikkus on tagatud kuue turvapadjaga; kolme-punkti-turvavööd duaalse eelpingutusega ja kaalupiiranguga; kokkupandav pedaalide üksus ja roolisammas; teise generatsiooni kaelavigastuste vältimise süsteem ja Isofix-kinnitused. Kõik see tagab sõitjate optimaalse kaitse veelgi suurema tugevusega kokkupõrke korral.

Ennetav ohutus
Alfa Romeo Giulietta ühendab esimesed LED-tuled päevatulede pideva toimimise (Daytime Running Light) funktsiooniga, mis lülitab külgtuled automaatselt sisse, kui auto käivitatakse. Tagatuled on samuti LED-id, mis pakuvad suuremat heledust kui tavapärased pirnid ja suuremat ohutust tänu äärmiselt lühikesele käivitumise ajale.

TPMS

Kogu valikul on standardvarustuses Rehvirõhu jälgimise süsteem (Tire Pressure Monitoring System – TPMS). See elektrooniline süsteem jälgib iga rehvi rõhku ja teavitab juhti, kui esineb rõhu langust. Selle seadme kasutamine pakub kasu nii ohutuse kui ka kütusekulu optimeerimise ja rehvide kasutusaja pikendamise vallas. Tühjenevate rehvidega sõitmine muudab pidurdamise aeglasemaks, vähendades nii sõiduki stabiilsust, ning kulutab ka rehve kiiremini, mis omakorda suurendab takistust veeremisel ja seega ka kütusekulu.

ALFA JA KESKKOND

Giulietta ja keskkond

Giuliettal on üks põhieesmärk: austada keskkonda. Sellel põhjusel on nii bensiini- kui ka diiselmootorid vastavad Euro 5 nõuetele. Suurepärased tulemused on saavutatud revolutsioonilise MultiAir mootoriga, mis saavutab suure võimsuse samas garanteerides emissioonide ja kütusekulu vähenemise 10% võrra võrreldes tavapäraste mootoritega.
Kõikidel valikus olevatel mootoritel on standardvarustuses Start&Stop süsteem, mis peatab ja automaatselt taaskäivitab mootori kui auto seisatub linnaliikluses. Käiguvahetuse näidik (Gear Shift Indicator) soovitab õiget käiguvahetamise aega, et optimeerida mootori tõhusust ja vähendada kütusekulu.