x 

NÕUSTUN

Giulietta

 FCA Importers – Alfaromeo

Giulietta

ALFA D.N.A.

ALFA D.N.A.

Mootoreid, pidureid, rooli, käigukasti ja vedrustust mõjutav ALFA ROMEO valits reguleerib ideaalselt auto omadusi vastavalt juhi sõidustiilile ja sõidutingimustele.

ALFA D.N.A. Juhtimine on lihtne ja intuitiivne. Teil tuleb vaid lülitada käigukangi kõrval olevat lülitit. Režiimi “Dynamic” valimisel aktiveeritakse elektrooniline veojuhtsüsteem tundetumana. See muudab mootori ja pidurite reageerimise kiiremaks ja sõidu sportlikumaks. Selektori hoova viimisel režiimi “Natural” on tagatud väiksem kütusekulu. Kui haarduvus teepinnaga on halb, on soovitatav valida kõikidele ilmaoludele sobiv režiim “All-Weather”. Selle aktiveerimisel aktiveeritakse ennetavalt kõik elektroonilised turvaseadmed.

Eellaadimine

Režiimis Dynamic aktiveerib ALFA ROMEO Giulietta mudel eellaadimise – uus funktsioon, mis kasutab VDC-süsteemi, et tagada veelgi kiirem pidurite reageerimine. Kui juhtseade tuvastab ohtliku olukorra, mis vajab äkilist pidurdamist, suurendab pidurisüsteem survet mitmeks sekundiks, kuni juht vajutab ise piduripedaalile. See tagab süsteemi kiirema reageerimise ja vähendab auto peatumisteekonda.

ALFA TCT

ALFA TCT

ALFA kahe siduriga käigukast – 6-käiguline automaatne käigukast kahe ALFA ROMEO siduriga.
Saadaval mootorite valikud: 1,4-liitrine MultiAir Turbo bensiiniga 170 hj või 2,0-Mjet 175 hj diiselmootor täiustatud tehnoloogiaga tagavad katkematu jõumomendi ja veo isegi käikude vahetamise ajal.

 

TEAVE JA MEELELAHUTUS

TEAVE JA MEELELAHUTUS

Blue&ME

BLUE&ME

Blue&Me™ ühildub enamuse nutitelefonidega, millel on Bluetooth-võimekus ja seda saab värskendada vastavalt uusimatele standarditele ja telefonide mudelitele. Lisainfot Blue&Me süsteemi, selle funktsioonide ja ühilduvuse kohta leiate aadressilt www.blueandme.net. See sisaldab kasutajatoe teavet, tarkvaravärskendusi ja korduma kippuvaid küsimusi (KKK).

Uconnect™ 5 raadio

Soovite ühendada oma muusikat ja kõike ise juhtida? Uue ALFA ROMEO Giulietta mudeli Uconnect-süsteem aitab teid selles! Uconnect ühendab endas kaasaegseima helisüsteemi, multimeediumiteenused ja funktsioonid. 5-tolline puuteekraan ja häältuvastuse funktsioon võimaldavad juhtida süsteemi kõigest ühe puudutuse või häälega.

Teil on võimalik puuteekraani kaudu pääseda juurde kõikidele helifunktsioonidele: AM-/FM-raadio, CD- ja meediumipleieri seadmed saab ühendada USB või AUX-liidese kaudu. Käsklusi saab anda häälega. Bluetooth®-liides võimaldab teil lugeda ja vastu võtta tekstisõnumeid (kõnerakenduse kaudu) ja kasutada kõnede jaoks roolil olevaid nuppe.* Heliedastuse süsteemiga saate esitada muusikafaile või internetiraadiot otse nutitelefonist ilma lisajuhtmeid kasutamata.*

Uconnect™ 5 raadio navigatsioon

Soovite ühendada oma muusikat ja kõike ise juhtida? Uue Giulietta mudeli Uconnect-süsteem aitab teid selles! Uconnect ühendab endas kaasaegseima helisüsteemi, multimeediumiteenused ja funktsioonid. 5-tolline puuteekraan ja häältuvastuse funktsioon võimaldavad juhtida süsteemi kõigest ühe puudutuse või häälega. Uconnect 5 raadio navigatsiooniga saate kasutada koos TomTom®-iga arendatud põhjalikku navigatsioonitehnoloogiat, mille intuitiivset navigatsioonifunktsiooni on lihtsam juhtida puuteekraani või häältuvastusega. Navigatsioonifunktsioon kasutab liiklusteateid, et võtta vastu ja värskendada teavet aeglase liikluse ja ummikute kohta. Täiustatud sõiduraja tuvastussüsteem aitab läbida ka kõige keerulisemaid liiklussõlmi. See sisaldab andmeid fikseeritud kiiruskaamerate, keskmise raadiusega kaamerate ja fikseeritud kaamerate kohta. IQ Routes® süsteem võimaldab navigatsioonifunktsioonil arvutada parimat marsruuti tegeliku ja arvutatud keskmise kiiruse alusel.

Bose’i helisüsteem

Bose’i süsteem tagab erakordse kvaliteediga heli kõikidele reisijatele kõikides sõiduoludes.

Enam kui 500-vatise väljundiga Hi-Fi-süsteem koosneb põhikõlarite süsteemist, subwooferist, millel on madalate bassitoonide tagamiseks 8 digitaalse võimendiga kanalit, ja helitoonide esile toomiseks mõeldud armatuurlauda integreeritud kõlarist.

Bose®-i helisüsteemiga kogete eheda muusika emotsioone. Spetsiaalselt reisijatealale arendatud helisüsteem tagab suurema ruumitunnetuse. Kogemuse unikaalsemaks muutmiseks seadistab integreeritud signaaliprotsessor madala sagedusega toone ja aktiivne nivooahel tagab optimaalse elektroonikaväljundi tasakaalu olenemata heli sagedusest ja tagab igas vahemikus selged toonid.

MEHAANIKA

MEHAANIKA

TEHNOLOOGIAD JA OHUTUSSTANDARDID

ALFA ROMEO Giulietta standardvarustus sisaldab kaasaegsest dünaamilise juhtimise ja ohutuse elektroonikasüsteemi. Täiustatud MACPHERSON esivedrustus ja MULTILINK tagavedrustus on loodud pakkuma ideaalset tasakaalu.

Alfa D.N.A. selektor tagab ALFA ROMEO Giulietta parimad sõiduomadused. Teil on võimalik valida kolme sõidurežiimi vahel: Dünaamiline, normaalne ja kõikidele ilmaoludele sobiv režiim.

Süsteem tagab ALFA ROMEO-le omase turvalise sõidu, veojõu ja võimsuse.

Aktiivne kahekäiguline juhtimine

Roolisüsteemi uus põlvkond on loodud spetsiaalselt ALFA ROMEO Giuliettale, et see suudaks pakkuda ALFA ROMEO-le kuulsuse toonud sõidunaudingu.

Selle suurimad eelised:

 

– otsene, tundlik sõitmine kõikides sõiduoludes;

– dünaamilise juhtimise ja Alfa D.N.A. süsteemide integreerimine;

– sõidumugavuse tagab servorool;

– pöördenurk ainult 10,9 m;

– võrreldes traditsiooniliste süsteemidega on kütusekulu 3% väiksem.

Konstruktsioon

ALFA ROMEO Giuliettal on täiesti uudne konstruktsioon, mis on loodud teega haardumise, manööverdamisvõime ja turvalisuse tagamiseks ka kõige nõudlikumatele klientidele. Tänu hoolikalt reguleeritud eritellimusel vedrustuse tehnilistele lahendustele, uue põlvkonna roolisüsteemile, kergele ja vastupidavale alumiiniumist ja kõrgtugevusega terasest konstruktsioonidele ja kaasaegseimale toomistehnoloogiale on tagatud erakordne dünaamilisus ja mugavus. Uus konstruktsioon on loodud spetsiaalselt sellele autole.
Kaasaegne disain põhineb ALFA ROMEO pikaajalisele insenerikogemusele. Võrreldes eelmise põlvkonna mudelitega on kogu ALFA ROMEO Giulietta konstruktsioon uuesti loodud, kasutades kaasaegsemaid materjale: alumiinium, magneesium ja kõrgtugevusega teras, mis kokku tagavad tugevuse, vastupidavuse ja madalama kaalu. Selle disaini lihtsus väljendub erakordses jõudluses ja edukas pidurdamises.

Uus põhjaplaat on autentne, mis sobitub ideaalselt auto iga mehhanismi ja elektroonikakomponendiga ja tagab manööverdamisvõime, mugavuse ja turvalisuse.

OHUTUS

OHUTUS

5 tärniga ohutus

ALFA ROMEO Giulietta mudel on loodud tagama nii juhi kui ka kõikide kaasreisijate turvalisuse. Kõik see on loodud 15 000 virtuaalse analüüsitunni, 100 kokkupõrkekatsetuse, 150 HyGe libisemiskatsetuse ja üle 100 komponentide ja süsteemiosade katsetuse alusel

5 tärniga Euro NCAP hinnang

ALFA ROMEO Giuliettal on mõjukas Euro NCAP hinnangu 5 tärni. See tunnustus kinnitab ALFA ROMEO vastutustundlikku suhtumist kõikidele turvalisuse ja ohutuse aspektidesse.

Aktiivne ohutus

ALFA ROMEO Giulietta mudeli konstruktsioon on loodud maksimeerima erinevate ohutussüsteemide integreerimist ja tugevust. Iga aspekt on optimeeritud tagama maksimaalset juhitavust: šassii, vedrustus, pidurid ja roolisüsteem. Sõiduki dünaamiline juhtimine (VDC) on iga versiooni standardvarustuses ja toimib koos ALFA DNA-ga (režiimid Dynamic, Normal ja Harsh Weather), mis moduleerib süsteemi jõudlusstrateegiad ja reguleerib mootori jõudlust, käiguvahetust, juhitavust ja elektroonilist Q2 diferentsiaali. ALFA ROMEO Giulietta mudel sisaldab ka eellaadimise ja DST-süsteemi. Esimene neist tagab DNA Dynamic režiimis maksimaalse äkkpidurduse. See süsteem saadab roolile impulsi ja seega suunab juhti tegema hädaolukorras kõige sobivama manöövri.

Passiivne ohutus
ALFA ROMEO Giulietta ohutussüsteem on loodud saavutama maksimaalne NCAP-i hinnang – suurem energia neelamine auto esiosas, väiksem inertsus ja salongi mõjutamine. Ohutuse tagavad kuus õhkpatja, kolmepunktilised turvavööd, millel on kaks pingutit ja koormuspiirajad, kokkuklapitav pedaal ja roolisammas, teise põlvkonna kaelakaitse istmetel ja Isofix-kinnitused. Kõik see vähendab löögijõudu ja tagab reisijate optimaalse kaitse.

Ennetav ohutus

ALFA ROMEO Giuliettal on eesmised LED-päevasõidutuled, mis lülituvad automaatselt ääretuledele mootori käivitumisel. LED-dioodiga tagumised tuled on heledamad kui traditsioonilised lambid ja ohutumad tänu äärmiselt lühikesele aktiveerumisajale.

TPMS
Kõikidel mudelitel on täiendavalt TPMS – rehvirõhu seiresüsteem. See elektrooniline süsteem mõõdab eraldi rõhku igas rehvis ja teavitab juhti, kui mõne rehvi rõhk langeb. See seadis parandab ohutust, optimeerib kütusekulu ja pikendab rehvide eluiga.

ALFA JA KESKKOND

ALFA ROMEO Giulietta ja keskkond

Looduse kaitsmine on üks ALFA ROMEO Giulietta prioriteetidest. Seetõttu vastavad nii bensiini- kui ka diiselmootorid Euro 6 standarditele. Parim tulemus saavutatakse revolutsioonilise MultiAir mootoriga. Võrreldes tavaliste mootoritega tagab MultiAir mootor erakordse võimsuse, 10% väiksema kütusekulu ja emissioonid.

Kõikidesse ALFA ROMEO mootoritesse paigaldatud Start & Stop süsteem tagab mootori automaatse seiskamise ja taaskäivitamise linnaliikluses. Lisaks soovitab käiguvahetuse näidik, millal järgmisele käigule lülituda – see optimeerib mootori jõudlust ja vähendab kütusekulu.