Giulietta

 FCA Importers – Alfaromeo

Giulietta

Bensiin

Bensiin

TEHNILISED ANDMED:

1.4 Turbo bensiin 105 HJ: Silindrite arv: 4, järjest – Võimsus: 77 kW (105 HJ) – Pöördemoment Nm – p/min: 206 – 1750 – Käigukast: 6 käiku – Töömaht (cm3): 1368 – Suurim võimsus kW (HP-EC) p/min puhul (DYNAMIC): 77 (105) 5000 p/min puhul – Suurim pöördemoment Nm (kgm – EC) p/min puhul (NORMAL): 206 (21) 1750 p/min puhul – Suurim pöördemoment Nm (kgm – EC) p/min puhul (DYNAMIC): 206 (21) 1750 p/min puhul – Tippkiirus (km/h): 185 – 0-100 km/h (s): 10.6 – Kütusetarve: Linnasõit (l/100 km): 8.3 – Maanteesõit (l/100 km): 5.3 – Kombineeritud sõit (l/100 km): 6.4 – CO2 emissioonid g/km: 148 – Keskkonnaklass: Euro 6.
Bensiinimootor, mis hoiab teiste tüüpiliste Alfa Romeo mootorite võimsuse ja tõhususe taset oluliselt väiksemate kütusekulude ja emissioonidega. Uuendatud versioon 120 HJ 1.4 Turbo bensiinimootorist on võimeline andma 105 HJ 5000 p/min korral ja 206 Nm maksimaalset pöördemomenti 1750 p/min korral, samas kui kütusekulu ja emissioonid seisavad 6.4 l/100 km ja 148 g/km. Tänu Start & Stopp süsteemile lülitatakse mootor automaatselt välja iga kord, kui sõiduk peatub.

1.4 Turbo Bensiin 120 HJ: Silindrite arv: 4, järjest – Võimsus: 88 kW (120 HJ) – Pöördemoment Nm – p/min: 215 – 2500 – Käigukast: 6 käiku – Töömaht (cm3): 1368 – Suurim võimsus kW (HP-EC) p/min puhul (DYNAMIC): 88 (120) 5000 p/min puhul – Suurim pöördemoment Nm (kgm – EC) p/min puhul (NORMAL): 215 (22) 2500 p/min puhul – Suurim pöördemoment Nm (kgm – EC) p/min puhul (DYNAMIC): 215 (22) 2500 p/min puhul – Tippkiirus (km/h): 195 – 0-100 km/h (s): 9.4 – Kütusetarve: Linnasõit (l/100km): 8.3 – Maanteesõit (l/100km): 5.3 – Kombineeritud sõit (l/100km): 6.4 – CO2 emissioonid g/km: 148 – Keskkonnaklass: Euro 6
Ideaalne mootor neile, kes otsivad autot, mis suudaks pingutamata valitseda linnaliiklust, hoides jooksvad kulud minimaalsetena. Turbomootor tagab kiire reageerimise isegi madalatel kiirustel, samas kui Start & Stopp süsteem võimaldab oluliselt vähendada tarbimist ja kahjulike emissioonide taset ilma mugavust ja sõiduohutust vähendamata.

1.4 Turbo MultiAir 170 HJ: Silindrite arv: 4, järjest – Võimsus: 125 kW (170 HJ) – Pöördemoment Nm – p/min: 250 – 2500 – Käigukast: 6 käiku – Töömaht (cm3): 1368 – Suurim võimsus kW (HP-EC) p/min puhul (DYNAMIC): 215 (125) 5500 p/min puhul – Suurim pöördemoment Nm (kgm – EC) p/min puhul (DYNAMIC): 230 (23.4) 2250 p/min puhul – Suurim pöördemoment Nm (kgm – EC) p/min puhul (DYNAMIC): 250 (25.5) 2500 p/min puhul – Tippkiirus (km/h): 218 – 0-100 km/h (s): 7.8 – Kütusetarve: Linnasõit (l/100km): 7.6 – Maanteesõit (l/100km): 4.6 – Kombineeritud sõit (l/100km): 5.7 – CO2 emissioonid g/km: 131 – Keskkonnaklass: Euro 6

Tehnoloogia, mis ühendab kõrge suutlikkuse madalaimate emissioonide ja kütusekulu tasemetega oma klassi selle võimsusega bensiinimootorite hulgas. See ergas ja paindlik mootor on varustatud Start & Stopp süsteemiga, kütusekulu ja emissioonid meenutavad sellise võimsuse juures pigem diiselmootorit kui bensiinimootorit (4.6 l/100 km linnasõidu tingimustes ja 131 g/km CO2 heitgaase).

1.4 Turbo Bensiin MultiAir 170 HJ TCT: Silindrite arv: 4 – Töömaht (cm3): 1368 – Suurim võimsus kW (HP-EC) p/min puhul (DYNAMIC): 125/170 5500 p/min puhul – Suurim pöördemoment Nm (kgm – EC) p/min puhul (NORMAL): 230 (23.4) 2250 p/min puhul – Suurim pöördemoment Nm (kgm – EC) p/min puhul (DYNAMIC): 250 (25.5) 2500 p/min puhul – Tippkiirus (km/h): 218 – 0-100 km/h (s): 7.7 – Kütusetarve: Linnasõit (l/100km): 6.6 – Maanteesõit (l/100km): 4.3 – Kombineeritud sõit (l/100km): 5.1 – CO2 emissioonid g/km: 119 – Keskkonnaklass: Euro 6

170 HJ 1.4 Turbo bensiini MultiAir mootori tõhusus liitub Alfa TCT automaatse ülekandega. Nende kahe elemendi tehniline kombinatsioon pakub parimat lahendust võimsuse, kütusekulu ja emissioonide osas, mis on manuaalse käigukastiga versioonidega võrreldes paranenud.

1.750 Turbo Benzina 240 CV TCT: Silindrite arv: 4 – Töömaht (cm3): 1750 – Suurim pöördemoment (HP-EC) p/min puhul : 340 (34,6) 2000 p/min puhul – Tippkiirus (km/h): 244 – 0-100 km/h (s): 6,6 – Kütusetarve: Linnasõit (l/100km): 9,8 – Maanteesõit (l/100km): 5,3 – Kombineeritud sõit (l/100km): 7,0 – Emissioonid CO2 (g/km): 162 – Keskkonnaklass: Euro 6

Tänu kergetele materjalidele nagu alumiinium ja Alfa TCT automaatse ülekande kombineerimisele Launch Control süsteemiga võimaldab see mootor Giulietta Quadrifoglio Verdel saavutada kiirenduse 0–100 km/h kõigest 6,6 sekundiga.

DIISEL

DIISEL

TEHNILISED ANDMED:

1.6 JTDM 105 HJ: Silindrite arv: 4, järjest – Võimsus: 77 kW (105 HJ) – Pöördemoment Nm – p/min: 320 – 1750 – Käigukast: 6 käiku – Töömaht (cm3): 1598 – Suurim võimsus kW (HP-EC) p/min puhul (DYNAMIC): 77 (105) 4000 p/min puhul – Suurim pöördemoment Nm (kgm – EC) p/min puhul (NORMAL): 280 (28.5) 1500 p/min puhul – Suurim pöördemoment Nm (kgm – EC) p/min puhul (DYNAMIC): 320 (32.6) 1750 p/min puhul – Tippkiirus (km/h): 185 – 0-100 km/h (s): 11.3 – Kütusetarve: Linnasõit (l/100km): 5.5 – Maanteesõit (l/100km): 3.7 – Kombineeritud sõit (l/100km): 4.4 – CO2 emissioonid g/km: 114 – Keskkonnaklass: Euro 5

Paindlik ja kokkuhoidlik diiselmootor hämmastab oma kiire reageerimisega, mis on kombineeritud väga madala kütusekuluga. See mootor on pühendatud neile, kes otsivad iseloomu ja äratuntava stiiliga autot.

2.0 JTDM 150 HJ: Silindrite arv: 4 – Töömaht (cm3): 1956 – Suurim võimsus kW (HP-EC) p/min puhul (DYNAMIC): 110/150 3750 p/min puhul – Suurim pöördemoment Nm (kgm – EC) p/min puhul (NORMAL): 320 (32.5) 1500 p/min puhul – Suurim pöördemoment Nm (kgm – EC) p/min puhul (DYNAMIC): 380 (38.7) 1750 p/min puhul – Tippkiirus (km/h): 210 – Kiirendus (1 inimene + 30kg) 0-100 km/h (s): 8.8 – Kütusetarve: Linnasõit (l/100km): 5.0 – Maanteesõit (l/100km): 3.7 – Kombineeritud sõit (l/100km): 4.2 – CO2 emissioonid g/km: 110 – Keskkonnaklass: Euro 5+

Uus 2.0 JTDM 150 HJ mootor koos Start & Stopp süsteemiga standardvarustuses on oma valdkonna tipus nii pöördemomendi ja kiirenduse vallas kui madalate emissioonide osas. Tänu spetsiaalsetele omadustele on 2.0 JTDM 150 HJ mootor parima tarbimise/võimsuse vahekorraga oma kategoorias (s.t 130 kuni 150 HJ võimsusega mootorite hulgas).

2.0 JTDM 170 HJ: Silindrite arv: 4 järjest – Võimsus: 125 kW (170 HJ) – Pöördemoment Nm – p/min: 350 – 1750 – Käigukast: 6 käiku – Töömaht (cm3): 1956 – Suurim võimsus kW (HP-EC) p/min puhul (DYNAMIC): 125/170 4000 p/min puhul – Suurim pöördemoment Nm (kgm – EC) p/min puhul (NORMAL): 320 (32.5) 1500 p/min puhul – Suurim pöördemoment Nm (kgm – EC) p/min puhul (DYNAMIC): 350 (35.6) 1750 p/min puhul – Tippkiirus (km/h): 218 – 0-100 km/h (s): 8.0 – Kütusetarve: Linnasõit (l/100km): 5.8 – Maanteesõit (l/100km): 4.1 – Kombineeritud sõit (l/100km): 4.7 – CO2 emissioonid g/km: 124 – Keskkonnaklass: Euro 5

Mõeldud just neile, kes kasutavad autot peamiselt maanteedel või tahavad diiselmootorilt tipptulemust. See mootor võimaldab autol pakkuda üht parimat suutlikkust oma kategoorias, suurepärast paindlikkust sõidul ning madalaimat kütusekulu ja emissioonide taset oma kategooria võimsusega autode hulgas. See versioon on edukalt ühendanud suure dünaamika ja mootori võimsuse maksimaalse mugavuse ja kasutusomadustega.

LPG

LPG

TEHNILISED ANDMED:

1.4 Turbo Bensiin LPG 120 HJ: Silindrite arv: 4 järjest – Võimsus: 88 kW (120 HJ) –  Pöördemoment Nm – p/min: 206 – 1750 – Käigukast: 6 käiku – Töömaht (cm3): 1368 – Suurim võimsus kW (HP-EC) p/min puhul (DYNAMIC): 88 (120) 5000 p/min puhul – Suurim pöördemoment Nm (kgm – EC) p/min puhul (DYNAMIC): 206 (21) 1750 p/min puhul – Suurim pöördemoment Nm (kgm – EC) p/min puhul (DYNAMIC): 206 (21) 1750 p/min puhul – Tippkiirus (km/h): 195 – Kütusetarve: Linnasõit (l/100km): 8.5 (Bensiin) – 10.9 (LPG) – Maanteesõit (l/100km): 5.2 (Bensiin) – 6.8 (LPG) – Kombineeritud sõit (l/100km): 6.4 (Bensiin) – 8.3 (LPG) – Kombineeritud sõit (l/100km): 149 (Bensiin) – 134 (LPG) – Keskkonnaklass: Euro 5

1.4 Turbo kahe kütusega bensiini ja LPG mootor tagab sama pöördemomendi, võimsuse ja töökindluse omadused nagu bensiinimootor ja kombineerib madalamad jooksvad kuud ja hoolduskulud vähemate heitgaaside emissioonidega kui võrreldavatel bensiinimootoritel. Mootori kütusevarustus, mis on loodud, kasutades järjestikust Multipoint-süsteemi, muudab lülitumise bensiinilt LPG-le märkamatuks ja koheseks. Mootor on kõigepealt varustatud bensiiniga ja seejärel lülitub automaatselt LPG-le, samas kui suutlikkus kiirenduse ja mootori võimsuse osas jääb muutumatuks. Spetsiaalne nupp keskkäigus võimaldab teil valida, millist kütust kasutada. Kaks paaki garanteerivad kuni 1400km sõitu. Mootorit toidetakse automaatselt bensiiniga, kui gaasivarud otsa saavad.