4 C

 FCA Importers – Alfaromeo

4 C

KESKENDUMINE TÕHUSUSELE

Kõigest 4 meetri pikkune, 2 meetri laiune ja 118 cm kõrge. Alfa Romeo 4C disainivalikud on sama julged kui selle mõõtmed. Selle asemel, et kasutada erakordset jõudu, otsustati selle asemel minimeerida kaalu. See väljakutse on auto iga komponendi disaini sisse ehitatud.
Tulemus on hämmastav: koormata kaal on alla 900 kg, mida liigutab 240 HJ, andes kaalu ja jõu vahekorraks vähem kui 4kg/HJ kohta – number, mis lubab tõelise superauto väledust ja võimsust. See muljetavaldavalt väike kaal on saavutatud, kasutades ülikergeid materjale nagu süsinikkiud, alumiinium ja liitmaterjalid, mis kõik on valitud maksimaalse dünaamilise tõhususe saavutamiseks. Kiire, võimas ja tipptasemel. 4C juures on tipptasemel materjalid kombineeritud Alfa Romeo innovaatiliste protsesside ja väärtustega, luues tõelise keskendumise tõhususele.

KERGEKAALULINE TUGEVUS

KERGEKAALULINE TUGEVUS

Esimene valik keskse reisijatekorpuse materjaliks oli süsinikkiud.
Süsinikkiud pakub olulisi eeliseid võrreldes teiste materjalidega, mis on samuti isotroopsed ehk samade tugevusomadustega kõikides suundades.

Süsinikkiud pakub olulisi eeliseid võrreldes teiste materjalidega, mis on samuti isotroopsed ehk samade tugevusomadustega kõikides suundades. Ühesuunalisest süsinikkiust valmistatud detailid on kuni 5 korda tugevamad, kuna materjali kõik kiud jooksevad ühtpidi.
Alumiinium on tugev, kuid samas äärmiselt kergekaaluline materjal, mida kasutati mootoribloki, mootori enda ja reisijatesalongi löökide eest kaitsva esimese ning tagumise korpuse loomiseks.
Sõitjate taga asub suure tugevusega terasest turvakaar, mis hoiab ära deformeerumise auto ümberpaiskumise korral. Uuenduslikud liitmaterjalid, mida varem peeti tootmismudelites rakendamiseks liiga keerukateks, täiendavad nüüd auto struktuuri. Alfa Romeo 4C väliskere jaoks kasutatakse madala tihedusega liitmaterjale, kuna need tagavad parema stabiilsuse kui alumiinium ja kaaluvad 20% vähem kui lehtteras.

4C 1750 cm3 turbolaaduriga jõuallikas põhineb tipptasemel mootorite tehnoloogial. Alfa Romeo insenerid on teinud selle tehnoloogia veel agressiivsemaks ja tõhusamaks.

4 silindrit, alumiiniumist korpus ja sõrestik, uue generatsiooni turbolaadur, ülikõrge survega kütuse otsesissepritse, kaks pidevalt muutuvat kolbide ajastamise seadet, prügi eemaldamise tehnoloogia ja topeltsidur võimaldavad sellel 1750 cm3 seadmel pakkuda enneolematut sportlikku jõudlust.
Pöördemoment ja spetsiifiline võimsus löövad selle suurusega mootori kohta uusi rekordeid. Maksimaalne võimsus 240 HJ saavutatakse kiirusel 6,000 p/min, kinnitades seadme erakordset paindlikkust ja dünaamilisust. See annab nii startimise kui kiirendamise juures erakordseid tulemusi. Alfa Romeo 4C jõuab kiiruseni 100 km/h 4,5 sekundiga ja arendab tippkiirust 258 km/h. Ja see ei ole kõik – see muljetavaldav suutlikkuse tase on saavutatud minimaalse mõjuga keskkonnale. Tänu mitmetele sissepritse kontrollidele ja tipptasemel hõõrdumisvastastele ja energiakao vähendamise süsteemidele mahub Alfa Romeo 4C väga hästi Euro 6 rangetesse raamidesse.

TAGARATTAVEDU

TAGARATTAVEDU

Sõidumõnu on hoolega tasakaalustatud disaini tulemus. Tagarattavedu ja keskel asuv mootor: Alfa Romeo 4C disain, mille peamiseks eesmärgiks on ideaalne kaalujaotus, on sarnane tüüpilise võistlusauto omaga.

Alfa Romeo 4C-l on tagarattavedu, et kasutada täielikult ära dünaamilisi eeliseid, mida pakub auto seadistus. Tagarattavedu annab parema haarduvuse kiirendamise korral, kui mootori jõud suunab raskuse auto tagumise osa suunas. Tagarattavedu võimaldab juhil siseneda kurvidesse suurematel kiirustel, andes tulemuseks palju intensiivsema sõidukogemuse.
Alumiiniumist mootor on paigutatud keskele. See vähendab märkimisväärselt kaalu, kuna puudub vajadus jõuülekande jaoks, ja optimeerib kaalujaotust, keskendades massi tundlikuma käsitsemise eesmärgil peamiselt auto keskosasse.