4 C

 FCA Importers – Alfaromeo

4 C

UNISTUSE SÜND

Ei mingeid järeleandmisi stiilile, mugavusele või soovile üllatada. Alfa Romeo 4C olemus on lihtne: puhas suutlikkus. Iga disainiotsus on tehtud seda arvesse võttes.
Selle kiskja südameks on kesksel kohal asuv mootor, mida on läbi tagaklaasi selgelt näha.
Kõik muud elemendid autos on mootori ümber ehitatud. Tagumiste tulede ümmargused kogumid sulavad ühte jõuliste tagatiibadega, mis sisaldavad endas õhu sissevõttu jahutussüsteemi jaoks. Energiat täis ja dünaamilised küljed ahenevad ideaalseks esiprofiiliks esituledele, mille sees on kaks V-kujulist joont sukeldumas läbi kilbikujulise iluvõre ja Alfa Romeo sümboli.
Tulemuseks on auto, mis kannab endas motospordi tõelist olemust. Iga struktuurne element on välja töötatud täitmaks kindlat aerodünaamilist funktsiooni ja aitamaks luua survejõudu, et kindlustada maksimaalne teelpüsimine kiiretes kurvides.

VÕISTLUSAUTO SISEMUS

VÕISTLUSAUTO SISEMUS

Alfa Romeo 4C autosse istumine tähendab sukeldumist motospordi maailma. Nagu välimuses nii on ka sisemuses kõik kindla funktsiooniga: 4C jätab üleliigse kõrvale ja pakub ainult suurepärasteks sõiduomadusteks esmatähtsat.

Kõigepealt unikaalne kerekorpus, mis on tehtud puhtast süsinikkiust. Sisemuses tagavad võistlusauto istmed mugava, kuid korrektse võidusõiduasendi. Istmed sisaldavad endas tugevdatud liitstruktuuri ja spetsiaalset kergkaalulist pehmendust. Viimistlus on kas tehniline kangas või nahk.
4C juures väljendab absoluutselt iga detail Alfa Romeo võidusõiduvaimu. Rool on vormitud alumiselt küljelt. Armatuurlaud on valmistatud termotöödeldud karkassiga nagu limiteeritud tootmiskogusega superautol. Kogu juhtimisaparatuur on keskendatud sellele, et juhil oleks auto üle täielik kontroll. Näidikute paneeli graafika on visuaalselt mõjuv, see on selgelt inspireeritud sportlikest mootorratastest ja võistlusautodest. Alumiiniumist pedaalid ja kannakaitsed annavad viimase lihvi, et tuleks välja auto tõeline sportlik iseloom.

VALMISTATUD ITAALIAS

VALMISTATUD ITAALIAS

Alfa Romeo otsustas toota 4C Modenas ja seadis üles eraldi tootmisüksuse linna Maserati tehases. Fookus on edasiarendatud tehnoloogial ja tipptasemel oskustööl – see kombinatsioon annab tulemuseks autod, mis on tehniliste lahenduste ja detailidele pööratud tähelepanu poolest tõeliselt unikaalsed.

4C koosteliini jaoks on kõige olulisemad loomulikult inimesed. Ekspertidest tehnikud, kes pühenduvad selle uue Alfa Romeo tootmisele, on läbinud 500 tundi spetsiaalset koolitust ja on jälginud tootmise arendamise protsessi kümne kuu vältel. Nii on neil kõigil kadestamisväärselt suur tehniliste teadmiste pagas. Koostetehnikud jälgivad igat tootmise etappi isiklikult ja viivad liini lõpus läbi põhjalikud kvaliteedikontrolli testid, et tagada kõikide komponentide korrektne töö. Valmis auto antakse seejärel üle ekspertidest testsõitjatele dünaamiliseks jõudluse testiks mitmesugustes tingimustes. Alles seejärel on uus Alfa Romeo 4C valmis teedel sõitmiseks.

ITAALIA TIPPTASE

ITAALIA TIPPTASE

Alfa Romeo 4C on Alfa Romeo disainitud ja toodetud Maserati tehases Modenas ning Itaalia autotööstuse tipptaset on võimalik näha auto iga elemendi juures.

Oma osa Alfa Romeo 4C loomise juures on olnud valdkonna kõige suurematel ekspertidel Itaalias, kes on ka teiste suuremate superautode tootjate tarnijateks:

  • Adler Grupp: süsinikkereraami tootja
  • Emarc: turvakaare, kokkupõrkeraami ja alumiiniumist raamide tootja
  • IMR: komposiitmaterjalidest keredetailide tootja

Seepärast esindab Alfa Romeo 4C Itaalia tootmise kõrgtaset autotootmise valdkonnas.